مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:152019-11-11اقتصادي

حفاری عمیق ترین و اولین چاه جهت دار در سازند کژدمی میدان نفتی آزادگان جنوبی


رییس اداره عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران از حفاری عمیق ترین و اولین چاه جهت دار در سازند کژدمی میدان نفتی آزادگان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز خوز ستان، قربانعلی کاظمی گفت: حفاری چاه شماره 166 در حفره هشت و یک دوم از عمق دو هزار و 735 متری نقطه انحراف (KOP) آغاز و با بالا بردن زاویه تا 61 درجه و حفظ زاویه و جهت چاه منطبق با برنامه پیش بینی شده تا عمق چهار هزار و 197 متری نقطه پاشنه گذاری جداری 9 و پنج هشتم ادامه داشت.

رییس اداره عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران افزود: طول حفره باز این چاه دو هزار و 432 متر می باشد که حفاری آن با توجه به این مشخصه در نوع خود کم نظیر تلقی می گردد.

وی در زمینه مهمترین شاخص های عملکردی این بخش در سال جاری اظهار کرد: ارایه تمامی خدمات مورد نیاز پروژه های کلید در دست EPC و EPD از جمله پروژه های 10+20 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی، آذر، نفت شهر، دارخوین و هشت حلقه چاه اکتشافی از شمار فعالیت های برجسته این واحد در هفت ماه گذشته محسوب می شود.

کاظمی افزود : این خدمات شامل حفاری به روش افقی و انحرافی، جهت یابی و گاما، لاگ مقاومت سنجی ، جایرو (gyro)، مولتی شات ، مغزه گیری و بازکردن پنجره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری عمیق ترین و اولین چاه جهت دار در سازند کژدمی میدان نفتی آزادگان جنوبی

حفاری عمیق ترین و اولین چاه جهت دار در سازند کژدمی میدان نفتی آزادگان جنوبی