مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:172019-11-11فناوري

فیلتر سایت های دانلود فیلم فاقد اعتبار قانونی است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از عملکرد صداوسیما برای درخواست فیلتر سایت های دانلود فیلم تأکید کرد: ازنظر ما این حکم فاقد اعتبار قانونی است و صدمه بسیاری به تولید محتوا و این بازار در کشور می زند اما ما اختیار قانونی در این زمینه نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی عصر دیروز در جریان سفر استانی به یزد در جمع دانشجویان دانشگاه یزد با اشاره به اینکه در عصر دیجیتال هستیم، گفت: عصر دیجیتال و اقتصاد دیجیتال عصر جوانان است.

وی به تأثیر فناوری اطلاعات در تمام ابعاد زندگی اشاره کرد و افزود: حمل ونقل، کشاورزی، عمران، برق و به نوعی اکثر رشته های در حال تحصیل دانشجویان درگیر تحول دیجیتال است و خدمات مختلفی توسط فناوری اطلاعات در این حوزه ها ارائه می شود.

آذری جهرمی با اشاره به رشد منفی کشور در سال گذشته به دلیل تحریم های بی سابقه، تصریح کرد: این رشد منفی در حالی است که در بخش ارتباطات شاهد رشد 1.

7 درصدی و در بخش فناوری اطلاعات رشد 6.

4 درصدی را شاهد بودیم که نشان از رونق این حوزه در کشور است.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد هزینه های اپراتورها ارزی و درآمد آن ها به صورت ریالی است، افزود: با توجه به 3 برابر شدن قیمت ارز، تعرفه های ارتباطی باید بیش از 2 برابر می شد اما با برنامه های ریاضتی که با همکاری اپراتورها انجام شد تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلتر سایت های دانلود فیلم فاقد اعتبار قانونی است

فیلتر سایت های دانلود فیلم فاقد اعتبار قانونی است