مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 07:012019-11-11اقتصادي

عوامل مخرب گیربکس اتوماتیک


گیربکس های اتوماتیک (AT) نمونه بروز شده گیربکس های دنده دستی (MT) محسوب می شوند و به واسطه حذف کلاچ و تعویض خودکار دنده ها، راحتی و آرامش بیشتری را برای راننده خودرو به ارمغان می آورند اما ساختار پیچیده و حساس این گیربکس ها باعث شده تا آن ها در مقابل .

- گیربکس های اتوماتیک (AT) نمونه بروز شده گیربکس های دنده دستی (MT) محسوب می شوند و به واسطه حذف کلاچ و تعویض خودکار دنده ها، راحتی و آرامش بیشتری را برای راننده خودرو به ارمغان می آورند اما ساختار پیچیده و حساس این گیربکس ها باعث شده تا آن ها در مقابل برخی از عملکردها آسیب پذیر بوده و پس از مدت کوتاهی دچار آسیب های بسیار سنگینی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: گیربکس های اتوماتیک یک سیستم هیدرولیک محسوب می شوند که اغلب اجزای داخلی آن از چدن و فولاد ساخته شده اند.

چنین آلیاژهایی از مقاومت بالایی برخوردارند اما ممکن است به مرور زمان و طی استفاده های مکرر دچار خوردگی شده یا این که در اثر ضربات وارده تخریب شوند که یکی از عوامل مخرب گیربکس اتوماتیک محسوب می شود.

از همین رو برای جلوگیری از چنین آسیب هایی و همچنین روان سازی حرکت اجزا گیربکس های اتوماتیک از روغن گیربکس استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل مخرب گیربکس اتوماتیک

عوامل مخرب گیربکس اتوماتیک