مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 07:152019-11-11فرهنگي

تجلیل از «تاجمیر» در شبِ ناصر تقوایی


پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، نخستین شب فصل «ناصر تقوایی» خود را به تجلیل از بهنام تاجمیر ریاحی، سرپرست سابق این پاتوق و همچنین پخش سه فیلم کوتاه اختصاص داد.

- ایسنا/اصفهان پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، نخستین شب فصل ناصر تقوایی خود را به تجلیل از بهنام تاجمیر ریاحی، سرپرست سابق این پاتوق و همچنین پخش سه فیلم کوتاه اختصاص داد.

سید محمد طباطبایی، رییس انجمن سینمای جوانان اصفهان در این برنامه که شامگاه 19 آبان ماه در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار شد، گفت: چند سالی است که افتخار آشنایی با بهنام تاجمیر ریاحی را دارم و او را از نزدیک می شناسم.

شاید بتوان به او لقب مارکوپولو را داد چون همیشه در سفر است و به ساخت فیلم های کوتاه کمک می کند.

وی ادامه داد: همین کمبود وقت موجب شد که با همفکری هم، به این نتیجه برسیم، برای پاتوق فیلم کوتاه اساسنامه بنویسیم و آن را به یک گروه بسپاریم.

بهنام تاجمیر ریاحی، نیز در ادامه، تلاش بی وقفه اعضای پاتوق فیلم کوتاه اصفهان و همکاری های بی منت و دوش به دوششان را عامل رشد و موفقیت این پاتوق دانست و گفت: انجمن سینمای جوان و کانون عکس اصفهان، مانند برادران تنی به پاتوق فیلم کوتاه اصفهان کمک کردند و در مباحث اجرایی تجربیات خود را در اختیار پاتوق قراردادند که از آن ها تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از «تاجمیر» در شبِ ناصر تقوایی

تجلیل از «تاجمیر» در شبِ ناصر تقوایی