مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 07:472019-11-11اقتصادي

هزینه کرد 4 میلیاردی عوارض مالیات بر ارزش افزوده در بخش توسعه


فرماندار شهرستان رامسر از پرداخت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های این شهرستان در 7 ماه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، محمد آزاد با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری ها و دهیاری ها از طریق مالیات بر ارزش افزوده تأمین می شود، افزود: مبلغ سهم عوارض از ابتدای سال تاکنون برای شهرداری رامسر 2میلیارد و 280میلیون تومان، شهرداری کتالم و سادات شهر یک میلیارد و 310 میلیون تومان و دهیاری ها نیز 770میلیون تومان بود.

فرماندار شهرستان رامسر گفت: سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی، وظیفه وصول مالیات و واریز آن به حساب خزانه کل به عنوان در آمدهای تعیین شده بودجه سالانه برای هزینه های جاری کشور از جمله انجام طرح های عمرانی را دارد.

وی تصریح کرد: ازجمله در 7 ماه امسال، 82 میلیارد و 850 میلیون ریال مالیات مستقیم و در اجرای مواد 38و 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال 98 علاوه بر وصول مالیات بر ارزش افزوده مبلغ 87میلیارد و 130 هزار ریال به حساب های خزانه کل کشور واریز شد.

آزاد به تامین بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری ها و دهیاریهای شهرستان رامسر از طریق مالیات بر ارزش افزوده اشاره و بیان کرد: این مبالغ پرداختی، سهم بسزایی در بودجه جاری شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 4 میلیاردی عوارض مالیات بر ارزش افزوده در بخش توسعه

هزینه کرد 4 میلیاردی عوارض مالیات بر ارزش افزوده در بخش توسعه