مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 07:492019-11-11ورزشي

بازی در مقابل شاگردان پاشازاده از حساسیت زیادی برخوردار است


سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز با بیان اینکه تیم پاشازاده دارای مهره های خوبی است، گفت: در هر گروهی که بیش از 80 درصد شانس صعود وجود دارد و مدعی اصلی هستند، - بازی آسان نخواهد بود.

 یوسف نادریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص دیدار 2 تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری بندر ماهشهر گفت: نفت و گاز در تمامی بازی ها برای کسب سه امتیاز به مصاف حریف می رود و تنها هدف آن کسب پیروزی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به دیدار این 2 تیم  در شهر ماهشهر گفت: با توجه به اینکه این دیدار در خانه حریف برگزار و تیم شهرداری بندر ماهشهر دارای مهره های خوبی است یک بازی سخت و حساسی در پیش  رو داریم و به هیچ وجه جایگاه این تیم موئد عملکردشان نیست.

وی مطرح کرد: هر دو تیم  در بازی قبلی خود  با پیروزی از میدان خارج شده اند و از روحیه خوبی برخوردار هستند و برنامه خاصی برای این دیدار داریم.

نادریان با بیان اینکه با تمام توان برای پیروز شدن به مصاف حریف خواهیم رفت، گفت: در هر گروهی که بیش از 80 درصد شانس صعود وجود دارد و مدعی اصلی هستند، بازی آسان نخواهد بود و تفاوت زیادی برای هیچ تیمی نخواهد داشت.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته 2 در خصوص شرایط بازی در زمین حریف و استراتژی تیمش مطرح کرد: نتایج هفت بازی نفت و گاز در این فصل نشان دهنده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی در مقابل شاگردان پاشازاده از حساسیت زیادی برخوردار است

بازی در مقابل شاگردان پاشازاده از حساسیت زیادی برخوردار است