مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 08:132019-11-11حوادث

شخم زدن مراتع گلستان ممنوع!


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از کشاورزان و دامداران خواست تا از شخم زدن، ایجاد شیار و ورود دام غیرمجاز در اراضی ملی و مراتع خودداری کنند.

- ایسنا/گلستان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از کشاورزان و دامداران خواست تا از شخم زدن، ایجاد شیار و ورود دام غیرمجاز در اراضی ملی و مراتع خودداری کنند.

حبیب یار بزی با اشاره به اینکه با شروع فصل زراعی جدید شخم زنی مراتع در شهرستان های گنبدکاووس، کلاله، آق قلا و مراوتپه در حال انجام است، اظهار کرد: با شخم زدن و ایجاد شیار در اراضی ملی و مراتع، بستر برای کشت غیرقانونی غلات فراهم می شود.

وی با غیرقانونی دانستن این اقدامات، افزود: 74 نفر از نیروهای قرقبان در آماده باش کامل بوده و با گشت زنی های شبانه روزی با متخلفان احتمالی در این حوزه برخورد می کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان یادآور شد: حوزه هایی چون مراوتپه، گیلداغ، گنبدکاووس حوزه مرکزی حاجی قوچان و کلاله یلدی بدراق جزو مناطقی است که شخم و شیار در آن زیاد انجام می شود.

یار بزی بیان کرد: برخی افراد سودجو هرساله در فصل کشت اقدام به شخم زدن و ایجاد شیار در اراضی ملی می کنند که با آنان برابر قوانین برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخم زدن مراتع گلستان ممنوع!

شخم زدن مراتع گلستان ممنوع!