مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:112019-11-11سياسي

مسؤولان برای حل مشکلات مردم نباید ملاکشان سلایق سیاسی باشد


معاون رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: مسؤولان باید جدا از هرگونه سلایق سیاسی نسبت به حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف اهتمام ورزند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام علی یونسی شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر گفت: مسؤولان در سطح شهرستان، استان و کلان کشور باید جدا از هرگونه سلایق سیاسی نسبت به حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف اهتمام ورزند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

معاون رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی بابیان اینکه حضور وی جهت اطلاع از مسائل و مشکلاتی است که توسط روسای ادارات شهرستانی مطرح می شود تا جهت پیگیری به استحضار رییس جمهور و هیئت وزرا برساند گفت: مسوولان باید جهت حل مشکلات مردم وحدت داشته باشند.

یونسی در ادامه صحبت های خود گفت: ازآنجایی که استان یزد از استان های صنعتی در کشور به شمار می رود و صنعتی شدن مسائل و مشکلاتی ازجمله آلایندگی را به دنبال داشته باید در این رابطه نظارت ها تشدید شود تا صنعتی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه صرفاً نباید به صنعت نگاه یک طرفه کرد، گفت: البته صنعتی شدن در کنار همه مسائل و مشکلات زیست محیطی نقاط مثبتی ازجمله ایجاد اشتغال پایدار را به دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان برای حل مشکلات مردم نباید ملاکشان سلایق سیاسی باشد

مسؤولان برای حل مشکلات مردم نباید ملاکشان سلایق سیاسی باشد