مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:212019-11-11سياسي

نماینده مرند و جلفا: تا زمانی که یک کالا دو نرخ داشته باشد، فساد ایجاد می شود


نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که یک کالا دو نرخ داشته باشد و دلار 4200 تومانی داریم کسی به دنبال تولید نخواهد رفت که خروجی آن دادگاه های مبارزه با فساد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن نژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مردم زلزله دیده آذربایجان شرقی در رابطه با موضوع شفافیت اظهار کرد: این روزها شفافیت بحث داغ رسانه ملی شده و به گونه ای مطرح می کنند که انگار کل مشکل شفافیت و شفاف نبودن کشور ریشه در مجلس دارد در حالی که مجلس پیشروترین نهاد در شفافیت است.

آنهایی که می گویند اگر رای نمایندگان شفاف شود مشکل حل می شود درست می گویند، اما معجزه زمانی اتفاق می افتد که قوانین مجلس در خصوص شفافیت اجرایی شود.

وی افزود: قانونی که مجلس در خصوص صندوق مکانیزه فروش گذاشته اگر اجرایی شود قاچاق و فرار مالیاتی ریشه کن می شود.

قانونی که مجلس در خصوص مالیات گذاشته- تا دسترسی به حساب های شخصی افراد و اداره ثبت اسناد و املاک باشد- اگر اجرایی شود دیگر کسی نمی تواند دزدی کند و مال نامشروع به دست آورد.

همچنین قانونی که مجلس در مورد افشای صورت های مالی دولتی گذاشته اگر اجرا شود مدیران ناکارآمد از بین خواهند رفت و جا را به مدیران کارآمد خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مرند و جلفا: تا زمانی که یک کالا دو نرخ داشته باشد، فساد ایجاد می شود

نماینده مرند و جلفا: تا زمانی که یک کالا دو نرخ داشته باشد، فساد ایجاد می شود