موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:482019-11-11بين الملل

درخواست جمعی از علمای مسلمان برای تحریم امارات


جمعی از علمای مسلمان در بیانیه مشترکی از اعراب و مسلمانان جهان خواستند، کشور امارات و کالاهای تولیدی آن را به دلیل مشارکت در کشتار مسلمانان در یمن و لیبی تحریم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، 87 تن از علمای مسلمان جهان در این بیانیه مشترک از تاجرانی که مرکز فعالیت تجاری شان در امارات است، خواستند از امارات خارج شده و بنادر این کشور را تحریم کنند زیرا این بنادر یکی از منابع مهم برای اقتصاد این کشور هستند.

در بیانیه مذکور آمده است، علت این درخواست دخالت مستقیم امارات در برخی کشورهای عربی و اسلامی همانند لیبی، مصر، یمن، منطقه کشمیر و منطقه مسلمان نشین اویغورها چین است.

امارات در این مناطق ومناطق دیگر با سلاح و مهمات دخالت می کند و با بودجه هنگفت خود تعداد زیادی اسلحه خریداری کرده تا مرگ و فساد را در این مناطق مسلمان نشین رقم بزند.

همچنین در ادامه بیانیه یاد شده آمده است، بر کسی پوشیده نیست که جنایات و بی پروایی کشور امارات نسبت به کشتار مسلمان ها تنها در لیبی و یمن به میلیون ها کشته، زخمی، آواره و مهاجر رسیده و بازسازی شهرهای این کشورها ده ها سال زمان می برد و به بودجه های چند هزار میلیونی نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جمعی از علمای مسلمان برای تحریم امارات

درخواست جمعی از علمای مسلمان برای تحریم امارات