مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:592019-11-11سياسي

توسعه گردشگری شهر اردبیل وارد فاز عملیاتی شده است


مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: شهر اردبیل ویژگی های طبیعی و تاریخی بسیاری برای جذب توریست دارد و با اقدامات انجام شده در دو سال گذشته توسعه گردشگری شهر اردبیل وارد فاز عملیاتی شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: شهر اردبیل ویژگی های طبیعی و تاریخی بسیاری برای جذب توریست دارد و با اقدامات انجام شده در دو سال گذشته توسعه گردشگری شهر اردبیل وارد فاز عملیاتی شده است.

نادر فلاحی صبح امروز در جلسه مشترک با اعضای شورای شهر اردبیل، تصریح کرد: اقدامات بسیاری برای توسعه گردشگری در شهر اردبیل طی دو سال گذشته انجام گرفته است.

وی گفت: ساماندهی مجموعه تاریخی شیخ کلخوران، کاوش های جمعه مسجد، ثبت ملی عمارت شهرداری، تعین حریم پل های تاریخی و ایجاد موزه های جدید از جمله این اقدامات است.

فلاحی با اشاره به احیای سردر عالی قاپو در مدت زمان کمتر از یک سال، افزود: با احیای این مجموعه و ساماندهی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی مدت ماندگاری گردشگران در این مجموعه از 25 دقیقه به 2 و نیم ساعت رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین با رایزنی های انجام شده و حمایت استاندار اولین هتل 5 ستاره شهر اردبیل در سفر ریاست محترم جمهور کلنگ زنی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری شهر اردبیل وارد فاز عملیاتی شده است

توسعه گردشگری شهر اردبیل وارد فاز عملیاتی شده است