مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:152019-11-11فناوري

کابل شارژر موبایلتان را با کیفیت بالا و گارانتی معتبر تهیه کنید


شاید برای شما هم بارها اتفاق افتاده باشد که کابل شارژر اصلی موبایلتان را به دلایل مختلف تعویض کرده باشید؛ اما دیگر کیفیت مطلوب و عملکرد مورد رضایت قبل را که کابل اصلی برای شما فراهم می کرد، - دریافت نکرده اید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایزی مارکت، احتمالاً در بسیاری اوقات نیز در عملکرد گوشی یا تبلت خود نیز با اختلال مواجه شده اید! این مشکل این روزها دغدغه بسیاری از مشتریان اسمارت فون ها شده است.

در سال های اخیر و با گسترده شدن تجارت گوشی های هوشمند در جهان و به تبع آن در بازار ایران، بازار لوازم جانبی موبایل نیز رونق بسیار یافته و با اقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان این عرصه از مارکتِ IT مواجه شده است؛ اما متاسفانه عده ای از سودجویان و واردکنندگان کالای متفرقه و یا تقلبی در این حوزه، تأمین کیفیت مناسب کالا و عملکرد مطلوب را که کسب رضایت مشتری را در پی خواهد داشت قربانی کسب منفعت و درآمد بیشتر از فروش این لوازم و قطعات بی کیفیت کرده اند.

لوازمی که عمدتاً با برندهای ناشناخته و درجه چندم چینی و در بسیاری موارد حتی به صورت غیرقانونی وارد کشور شده اند.

استفاده از کابل شارژر متفرقه و بی کیفیت علیرغم قیمت بسیار پایین اما خرابی و بی کیفیتی بالا به هیچ وجه صرفه اقتصادی ندارد! بخصوص درجایی که برای گوشی همراه یا تبلت شما یک تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابل شارژر موبایلتان را با کیفیت بالا و گارانتی معتبر تهیه کنید

کابل شارژر موبایلتان را با کیفیت بالا و گارانتی معتبر تهیه کنید