مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:502019-11-11سياسي

هشدار نماینده مریوان به وزیر کشور برای مسئله کوله بران


نماینده مردم مریوان در مجلس با بیان اینکه «هیچ کوله بری وجود ندارد که پس از خروج از خانه از برگشت خود مطمئن باشد» از وزیر کشور خواست که به وضعیت آنها رسیدگی کند.

- نماینده مردم مریوان در مجلس با بیان اینکه هیچ کوله بری وجود ندارد که پس از خروج از خانه از برگشت خود مطمئن باشد از وزیر کشور خواست که به وضعیت آنها رسیدگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور مرادی در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به نمایندگان مجلس و مردم گفت: قطعا دیده اید که حجم مظلومیت کوله بران چقدر عظیم است.

کوله بر مجبور است پرمشقت ترین راه کوهستانی را طی کند.

هیچ کوله بری وجود ندارد که پس از خروج از خانه از برگشت خود مطمئن باشد زیرا همواره خطر سقوط از کوهستان و تیراندازی ماموران در کمین این افراد زحمت کش است.

مرادی ادامه داد: شهرستان های مریوان و سروآباد جمعیتی 240 هزار نفری و پتانسیل های زیادی دارد اما حتی یک کارخانه و کارگاه تولیدی که 100 نفر را مشغول به کار کند، وجود ندارد.

همچنین زیرساخت های اقتصادی توسعه و شغل های پایدار نیز وجود ندارد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: سهم ما از 6 میلیارد دلار صادرات فقط ناامن شدن جاده ها توسط تانکرهای نفت کش و ترانزیت ها نیست بلکه هر روزه خانواده ای داغدار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده مریوان به وزیر کشور برای مسئله کوله بران

هشدار نماینده مریوان به وزیر کشور برای مسئله کوله بران