مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:502019-11-11سياسي

قوه قضاییه به جد پیگیر فساد های اعلام شده در سخنرانی روحانی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 6 تشکل دانشجویی دانشگاه های یزد در بیانیه ای از قوه قضاییه خواستند به مبارزه قدرتمند خود با مفسدان دانه درشت ادامه داده و به جد پیگیر فساد های اعلام شده توسط روحانی باشد.

- در دیدار روز یکشنبه ریاست جمهوری با مردم یزد متاسفانه شاهد بی توجهی چند باره به خواسته ها و مطالبات اصلی مردم یزد و به راه انداختن یک نمایش سیاسی و انحراف افکار عمومی بودیم.

رییس جمهور محترم به جای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم یزد در حل مشکلاتشان و به جای توضیح در مورد چرایی عدم تحقق وعده خای گذشته ایشان در استان، به مباحثی همچون اتهام فساد و انداختن تقصیر ها گردن دیگران و دولت قبل پرداختند.

از طرفی این سوال پیش می آید که چرا رییس جمهور محترم اکنون این فساد ها را مطرح می کنند و چرا زودتر از این حرفی در موردش نزده بودند؛ با توجه به احراز فساد مالی و اختلاس عده زیادی از بستگان مسئولین دولتی در چند ماه اخیر، طرح برخی ادعا ها و صحبت ها از طرف رییس جمهور محترم بعد از محاکمه افراد مذکور، شائبه هایی را در اذهان ملت ایران مبنی بر وجود جناح بازی و تسویه حساب سیاسی ایجاد می کند؛ لذا بهتر است که دولت نسبت به این اتفاق شفاف سازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه به جد پیگیر فساد های اعلام شده در سخنرانی روحانی باشد

قوه قضاییه به جد پیگیر فساد های اعلام شده در سخنرانی روحانی باشد