مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 11:142019-11-11بين الملل

رییس اجرایی هنگ کنگ: معترضان تبدیل به دشمن مردم شده اند


رییس اجرایی هنگ کنگ امروز (دوشنبه) هشدار داد، معترضان در این دولتشهر پا را از مطالباتشان فراتر گذاشته، رو به خشونت افراطی آورده و تبدیل به دشمن مردم شده اند.

- رییس اجرایی هنگ کنگ امروز (دوشنبه) هشدار داد، معترضان در این دولتشهر پا را از مطالباتشان فراتر گذاشته، رو به خشونت افراطی آورده و تبدیل به دشمن مردم شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کری لام، رییس اجرایی هنگ کنگ امروز (دوشنبه) گفت: سطح خشونت های معترضان فراتر از مطالبات دموکراسی خواهانه رفته و تظاهرکنندگان اکنون تبدیل به دشمن مردم شده اند.

کری لام تصریح کرد: معترضان بی وقفه در حال از بین بردن جامعه هستند و هنگ کنگ به خاطر خشونتهای گسترده آشوبگران تحت فشار قرار گرفته است.

رییس اجرایی هنگ کنگ در ادامه این صحبتهایش خاطر نشان کرد، می خواهد به معترضان بگوید که آنها در تامین مطالباتشان موفق نخواهند شد و از همه مردم در این دولتشهر خواست تا آرامششان را حفظ کنند و در هیچ یک از فعالیتهای غیرقانونی شرکت نکنند.

کری لام این اظهارات را ساعتی بعد از وقوع دور جدیدی از خشونت و درگیری در جریان اعتراضات هنگ کنگ از جمله با شلیک پلیس به سمت یک معترض، به آتش کشیده شدن فردی دیگر و شلیک انبوهی گاز اشک آور از سوی پلیس علیه معترضان در قلب مرکز مالی این دولتشهر مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اجرایی هنگ کنگ: معترضان تبدیل به دشمن مردم شده اند

رییس اجرایی هنگ کنگ: معترضان تبدیل به دشمن مردم شده اند