مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 11:302019-11-11دانش

70 درصد دانشجویان وزارت بهداشت در مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نود و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به اهمیت شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: - معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: 70 درصد دانشجویان وزارت بهداشت در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

این بخش نسب به سایر بخش های آموزش عالی درصد بیشتری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نود و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به اهمیت شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: این شورا مرجع بسیاری از تصمیمات در زمینه آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی است.

لاریجانی ادامه داد: بحث تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی از چند سال گذشته شروع شده و هدف این بود که نقشه راهی برای فعالیت های این حوزه طراحی شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرد: امروز با 67 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی و 90 واحد دانشگاهی غیر دولتی روبرو هستیم، 200 هزار دانشجو در بخش دولتی و حدود 60 هزار در بخش غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه حدود 20 هزار عضو هیئت علمی در بخش دولتی و 250 بیمارستان آموزشی در سطح کشور داریم اظهار کرد: 800 مرکز و 22 شبکه تحقیقاتی فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانشجویان وزارت بهداشت در مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند

70 درصد دانشجویان وزارت بهداشت در مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند