مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-11سياسي

انس با برخی برنامه ها ذهن انسان را آلوده می کند


باید بدانیم، انس گرفتن با بعضی برنامه ها برای جوانان سم است و ذهن انسان را آلوده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد محمدی ری شهری در مراسم تجلیل از حافظان قرآنی که در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که باید پیوند نظام و ولایت را بیشتر کنیم گفت: انس با قرآن می تواند، دل های انسان ها را زنده نگهدارد و کسی که با قرآن انس بگیرد هیچ وحشتی در زندگی برای او پیش نمی آید.

وی با اشاره به این که انسان نیاز به مونس و همدم دارد، افزود: باید بدانیم، انس گرفتن با بعضی برنامه ها برای جوانان سم است و ذهن انسان را آلوده می کند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر فاصله گرفتن از دوستان ناشایست، اضافه کرد: تلاوت قرآن، حفظ قرآن، انس با معارف قرآن و انس با حقیقت قرآن مراتب انس با قرآن است، که می تواند بهترین مونس انسان باشد.

وی در ادامه افزود: قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هرگز از هم جدا نمی شوند و همواره با یکدیگر عجین هستند، که این انس را امروز و به برکت نظام مقدس اسلامی بیش از پیش می توان مشاهده کرد.

تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: با وجود این تعداد زیاد جمعیت مانوس با قرآن و اهل بیت دشمنان هرگز نمی توانند، به نظام اسلامی ضربه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انس با برخی برنامه ها ذهن انسان را آلوده می کند

انس با برخی برنامه ها ذهن انسان را آلوده می کند