مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 12:342019-11-11فرهنگي

جزییات برپایی جشنواره فیلم کوتاه تهران در اصفهان


رییس انجمن سینمای جوانان اصفهان، ضمن اعلام اسامی فیلم هایی که از این استان به جشنواره فیلم کوتاه تهران راه یافته، از جزییات برگزاری هم زمان این جشنواره در پردیس سینمایی سیتی سنتر نیز خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس انجمن سینمای جوانان اصفهان، ضمن اعلام اسامی فیلم هایی که از این استان به جشنواره فیلم کوتاه تهران راه یافته، از جزییات برگزاری هم زمان این جشنواره در پردیس سینمایی سیتی سنتر نیز خبر داد.

سیدمحمد طباطبایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: چهار فیلم از استان اصفهان به بخش های مستند، تجربی و داستانی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافته است.

وی با معرفی این فیلم ها ادامه داد: فیلم گالین به کارگردانی عزت الله پروازه و خانه روشنان به کارگردانی زهرا نیازی در بخش مستند، فیلم عزیز به کارگردانی سید مهدی موسوی برزکی از کاشان در بخش داستانی و فیلم گلوله های تعمید به کارگردانی زیور حجتی، در بخش تجربی این جشنواره به رقابت با دیگر فیلم های راه یافته می پردازند.

رییس انجمن سینمای جوانان اصفهان با اشاره به برپایی هم زمان جشنواره فیلم کوتاه تهران در اصفهان گفت: روزهای 21 و 22 آبان ماه منتخبی از فیلم های این جشنواره در پردیس سینمایی سیتی سنتر به نمایش درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برپایی جشنواره فیلم کوتاه تهران در اصفهان

جزییات برپایی جشنواره فیلم کوتاه تهران در اصفهان