مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:262019-11-11سياسي

از اطلاعیه های تعطیل کننده سفر تا حرف های قابل تأمل هواشناسی


چهل وسومین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور نمایندگان دستگاه های عضو و نمایندگان بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری به میزبانی سازمان هواشناسی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی تیموری ـ معاون گردشگری و رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ـ در این نشست که امروز دوشنبه 20 آبان 98 برگزار شد، با اعلام همدردی با هموطنان آسیب دیده و داغدیده در زلزله آذربایجان شرقی، گفت: سازمان هواشناسی همواره یکی از دستگاه هایی بوده که حضورش در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، فرصت مغتنمی بوده است به این دلیل که سفر با موضوع آب و هوا و اقلیم عجین شده است.

موازی کاری ها و اتفاقات ناخوشایند در سفر رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بیان کرد: با توجه به این که سفرها برنامه ریزی شده تر می شود، توجه به موضوع هواشناسی هم بیش از پیش مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

معاون گردشگری یادآور شد: ورود موازی سایر دستگاه ها به حوزه هواشناسی در نوروز امسال به اتفاقات ناخوشایندی در حوزه سفر منجر شد، ما از سازمان هواشناسی می خواهیم این موضوعات را مورد پیگیری قرار دهد.

تیموری اضافه کرد: ما اعتقاد داریم سفر یک موضوع فرابخشی است و یک دستگاه نمی تواند پاسخگوی نیازهای گردشگران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اطلاعیه های تعطیل کننده سفر تا حرف های قابل تأمل هواشناسی

از اطلاعیه های تعطیل کننده سفر تا حرف های قابل تأمل هواشناسی