مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:262019-11-11اقتصادي

بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان چرام حل می شود


سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان چرام حل خواهند شد.

- سید حشمت الله صمیمی دوست به همراه برخی مدیران اقتصادی استان در نشست کارگروه اشتغال شهرستان چرام و بازدید از چند واحد تولیدی، افزود: در راستای دستورات استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی و حل مشکلات اقتصادی در شهرستان های استان به خصوص نقاط محروم، امروز در شهرستان چرام به اتفاق تمامی مدیران دستگاه های اقتصادی، بانک ها و موسسات مالی، پیرامون حل مشکلات واحدهای تولیدی بحث و بررسی انجام شد.

وی عنوان کرد: حدود 13 طرح واحد صنعتی در شهرستان چرام در زمینه های واحد آب معدنی، کارخانه آسفالت، سیلو، شن، ماسه و بتن داریم.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: برخی از تصمیمات این جلسه نیاز به پیگیری و تامین بودجه در استان دارند و برخی هم لازم بود به تهران انعکاس داده شود.

صمیمی دوست تصریح کرد: بر اساس تصمیم هایی که در این جلسه گرفته شد، بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان چرام حل خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی پس از این نشست با حضور در چند واحد تولیدی از حمایت دولت برای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با استفاده از هر ظرفیتی، تزریق منابع مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان چرام حل می شود

بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان چرام حل می شود