مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:302019-11-11فرهنگي

رییس مارول صحبت های «اسکورسیزی» را تاسف آور خواند


«کوین فایگی» رییس استودیو مارول که به عنوان معمار سینمای ابرقهرمانی شناخته می شود، سکوت خود را در قبال صحبت های چند وقت اخیر «مارتین اسکورسیزی» شکست.

- کوین فایگی رییس استودیو مارول که به عنوان معمار سینمای ابرقهرمانی شناخته می شود، سکوت خود را در قبال صحبت های چند وقت اخیر مارتین اسکورسیزی شکست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، کوین فایگی اظهارت مارتین اسکورسیزی کارگردان بزرگ سینمای جهان درباره فیلم های ابرقهرمانی و تشبیه آن ها به شهر بازی را تاسف آور خواند و گفت: فکر می کنم من و هر فردی که در حال کار در این فیلم هاست عاشق سینما، فیلم و سینما رفتن و تماشا ی یک تجربه جمعی در سالن های مملو از جمعیت است.

فایگی که از سال 2007 و از ابتدای فعالیت استودیو مارول کمپانی دیزنی، ریاست آن را بر عهده دارد ادامه داد: هر فرد تعریفی متفاوت از سینما و هنر دارد.

برخی معتقدند فیلم های مارول سینما نیست و هر کس می تواند نظر و عقیده خود را داشته باشد و حق دارد آن را تکرار کند اما ما همچنان به ساخت فیلم هایمان ادامه می دهیم.

استودیو مارول تاکنون 23 فیلم سینمایی اکران کرده که اولین آن مرد آهنین و جدیدترین آن نیز مرد عنکبوتی دور از خانه (2019) بوده است و مجموع این فیلم ها تاکنون به فروش 26.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مارول صحبت های «اسکورسیزی» را تاسف آور خواند

رییس مارول صحبت های «اسکورسیزی» را تاسف آور خواند