مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:422019-11-11سياسي

دشمنان می خواهند ایران منزوی شود/باید اشتغال در خور نسل جوان ایجاد کنیم


مگر می شود کشوری در مسیر پیشرفت باشد و منزوی باشد و تعامل نکند دشمنان ما اینگونه می خواهند که ما منزوی شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بافت، حجت الاسلام حسن روحانی در افتتاح فاز اول کارخانه احیای فولاد بافت اظهار داشت: هر وقت ما بتوانیم این چنین کارخانه ای را به ثمر بنشانیم که 800 هزار تن در سال به ما آهن اسفنجی بدهد مایه مبارک است و این را ما در شرایط تحریم انجام می دهیم.

رییس جمهور افزود: هر یک از این طرح های بزرگ که افتتاح می شود ایران توانمند، مقتدر می شود و  ایرانی با جوانان غیور و دانشمند و پرتلاش که هر روز قدمی جدیدی را بر می دارند اینکه 1500 میلیارد تومان در اینجا ارزش کار و مجموعه سرمایه گذاری است که امروز به ثمر نشسته در فاز اول و امروز آغاز شده عملیات و اجرای فاز دوم به معنای آن است که ما با همه توان و تلاشمان راه توسعه و پیشرفت کشور را ادامه می دهیم.

وی بیان کرد: این حرفی که می زنیم و سخنی که بر آن تکیه می کنیم و می گوییم باید عزت ملی خود را حفظ کنیم و در برابر قدرت های دنیا بایستیم تنها با عمل امکانپذیر است با شعار به جایی نمی رسیم، اساس کار تلاش عملی ما است توانمندی ما را به ظهور رساندن است.

روحانی تصریح کرد: اینکه امروز در رده 10 فولاد جهان هستیم به معنای غرور و عزت ملی است اینکه ما می توانیم نیازمندی های فولاد کشور را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان می خواهند ایران منزوی شود/باید اشتغال در خور نسل جوان ایجاد کنیم

دشمنان می خواهند ایران منزوی شود/باید اشتغال در خور نسل جوان ایجاد کنیم