مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:422019-11-11بين الملل

ایران همیشه در مقابل تحریم ها مقاومت کرده و خود را ساخته است


مسؤول کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران گفت: ایران کشوری است که به نوعی همیشه در معرض تحریم ها بوده، اما مقاومت کرده و خودش را ساخته، اقدام به ایجاد سیستم کرده و به تامین منابع پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رتو اشتوکر که برای شرکت در مراسم جستجو و بازپیوند خانواده در سوانح به مشهد آمده بود، در حاشیه این مراسم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه جمعیت هلال احمر در ایران از چهارچوب مشخص، منابع انسانی، دستورالعمل ها و سابقه طولانی برخوردار است.

مسؤول کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران با بیان اینکه کمک های بشردوستانه هلال احمر در ایران بسیار حرفه ای است، عنوان کرد: نمونه بارز  آن پیوند 200 نفر از خانواده ها در اربعین حسینی است.

وی افزود: ایران میزبان خوبی برای مهاجران افغان است و شاید گاهی با وجود کمک های کم به تنهایی تامین منابع می کند و در این زمینه فعالیت می کند.

اشتوکر با اشاره به 15 کودکی که در اثر بیماری ای بی جان باختند، از این موضوع اظهار تأسف کرده و اظهار کرد: تحریم ها بر روی زندگی افرادی که بیماری های خاصی دارند و به خصوص در قشر ضعیت جامعه بسیار تاثیرگذار است.

مسؤول کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران یادآور شد: صلیب سرخ نمی تواند بخشی را صرفا برای تامین منابع دارویی اختصاص بدهد، زیرا بخش پیچیده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همیشه در مقابل تحریم ها مقاومت کرده و خود را ساخته است

ایران همیشه در مقابل تحریم ها مقاومت کرده و خود را ساخته است