مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:172019-11-11سياسي

لایه بندی تحریر؛ مهمترین حلقه مفقود آواز


مبحث دوم «لایه بندی تحریر» با حضور علی شیرازی ـ آوازخوان و مدرس آواز ـ به همراه علیرضا امینی ـ کارشناس مجری برنامه که آهنگساز و نوازنده سه تار است ـ در نشست آیین آواز ارائه خواهد شد.

- مبحث دوم لایه بندی تحریر با حضور علی شیرازی ـ آوازخوان و مدرس آواز ـ به همراه علیرضا امینی ـ کارشناس مجری برنامه که آهنگساز و نوازنده سه تار است ـ در نشست آیین آواز ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست این ماه آیین آواز ساعت 18 سه شنبه (28 آبان ماه) در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

این برنامه سی و هفتمین نشست از این سلسله برنامه های تخصصی آموزشی است.

نخستین مبحث لایه بندی تحریر در آواز ایرانی در نشست پیشین توسط همین دو پژوهشگر ارائه شد و در آن ضمن ارائه تعریفی از لایه بندی تحریر، نمونه هایی از آوازها و تصنیف های بزرگان هنر خوانندگی در موسیقی دستگاهی نیز پخش شد.

در نشست سی و هفتم قرار است ادامه بحث پیگیری شود تا لایه بندی تحریر به عنوان مهمترین حلقه مفقود آواز در سال های پس از انقلاب بیش از پیش برای مخاطبان برنامه واشکافی شود.

نشست تخصصی آموزشی آیین آواز در چهارمین سال فعالیتش به ارائه مباحث فنی و تئوریک آوازی به همراه تجلیل از چهره های مهم این هنر اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایه بندی تحریر؛ مهمترین حلقه مفقود آواز

لایه بندی تحریر؛ مهمترین حلقه مفقود آواز