مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:292019-11-11ورزشي

اولین پیروزی هندبال سپاهان در آسیا


پیروزی تیم هندبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، مدال برنز تیراندازان در آسیا و نتایج بسکتبال NBA از مهم ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، - بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، روز 20  آبان ماه علاوه بر این که تیم هندبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به نخستین پیروزی اش دست یافت، امیر غفور برای تیم والیبال لوبه عملکرد مناسبی به نمایش گذاشت.

مهم ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان ✅ تیم هندبال باشگاه سپاهان، امروز در چهارمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا، نخستین پیروزی اش را رقم زد؛ در این بازی طلایی پوشان هندبال سپاهان، مقابل تیم العربی کویت، با نتیجه 31 بر 25  به پیروزی رسیدند.

سپاهان در گروه دوم با الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان و العربی کویت هم گروه است، سپاهان در دور پایانی مرحله گروهی روز چهارشنبه مقابل باربار بحرین به میدان می رود.

✅ در لیگ والیبال سری آ ایتالیا، تیم لوبه با درخشش ستاره ایرانی خود امیر غفور، برابر مهمانش تیم پروجا به برتری رسید و پنجمین برد پیاپی خود در این فصل را به دست آورد؛ غفور همچون بازی هفته گذشته، در این دیدار نیز از ابتدا در ترکیب لوبه قرار گرفت و با کسب 15 امتیاز، باز هم نقش مهمی در پیروزی ارزشمند تیمش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پیروزی هندبال سپاهان در آسیا

اولین پیروزی هندبال سپاهان در آسیا