مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:492019-11-11اقتصادي

بررسی نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی در کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی از سال تحصیلی 96 تاکنون در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- میرحمایت میرزاده در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این جلسه نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی از سال تحصیلی 1396 تاکنون با حضور تهرانچی رییس دانشگاه آزاد، لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و خدایی رییس سازمان سنجش برگزار شد.

وی افزود: طبق گزارش مرکز پژوهش های مجلس تخلف آشکاری در دانشگاه آزاد رخ داده و اقداماتی برخلاف مصوبات و آیین نامه های موجود انجام شده که بخشی مربوط به انتقال دانشجویان خارج از کشور و بخش دیگر مربوط به پذیرش فرزندان اعضای هیات علمی بود.

توضیحات رییس دانشگاه آزاد این بود که این مصوبات از زمان مسئولیت او ملغا شده است.

میرزاده اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد مصوبات مربوط به انتقال دانشجویان فرزندان هیات علمی در دانشگاه آزاد لغو شود و افرادی که براساس این مصوبه نادرست در حال تحصیل هستند، به شرایط قبل برگردند.

همچنین با متخلفان برخورد جدی شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی موضوع عدم پرداخت حقوق معلمان و کارکنان مدارس خارج از کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش را از دیگر موارد کاری امروز این کمیسیون عنوان و اظهار کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی در کمیسیون آموزش

بررسی نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی در کمیسیون آموزش