مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 15:162019-11-11سياسي

لزوم توجه به نیازهای جدید جامعه/ تا کفر هست مبارزه هم هست


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر توجه به نیازهای جدید جامعه، گفت: به تعبیر امام خمینی (ره) تا زمانی که شرک و کفر است، مبارزه هم هست.

- اردبیل - رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر توجه به نیازهای جدید جامعه، گفت: به تعبیر امام خمینی (ره) تا زمانی که شرک و کفر است، مبارزه هم هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی بعد از ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی با فرهیختگان اردبیل عنوان کرد: توجه به نیازهای جدید جامعه از نیازهای اصلی کشور بوده و در این خصوص باید به راه اندازی گفتمان های جدید انقلابی توجه ویژه ای شود.

به گفته وی نیازمند بررسی و تحلیل های دقیق برای مشخص شدن این که کدام گفتمان انقلاب اسلامی بر روی میز مردم بوده، هستیم تا در نهایت گرایش جوانان را برای حضور در محافل فرهنگی و مذهبی افزایش داد.

قمی ادامه داد: غفلت از نیازها و مسائل مردمی زمینه را برای برخی آسیب پذیری ها در برخی از تبلیغات دینی و فرهنگی فراهم خواهد کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: پای عهدمان با امام شهدا و آرمان های انقلاب باقی خواهیم ماند و تا زمانی که شرک و کفر هست، مبارزه نیز ادامه خواهد یافت.

قمی افزود: آرمان گرایی ها از فرهنگ شیعی، روحیه و بصیرت مردمی و در ادامه تبیین اصولی مفاهیم توسط بنیانگذار کبیر انقلاب و ولایت فقیه آغاز شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به نیازهای جدید جامعه/ تا کفر هست مبارزه هم هست

لزوم توجه به نیازهای جدید جامعه/ تا کفر هست مبارزه هم هست