مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 16:162019-11-11اقتصادي

تولید 97درصد داروی کشور در داخل کشور


97درصد داروی کشور تولید داخلی است و برای ساخت سه درصد باقیمانده هم برنامه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سعید نمکی امروز در نشست مشترک شورای اداری شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد، در جیرفت افزود: با توجه به تولید 97درصد داروها در داخل کشور، از واردات هر محصول مشابه داخلی جلوگیری می شود.

وی افزود: پارسال قیمت اقلام دارویی سه برابر امروز بود اما با وجود فشارهای آمریکا، دولت توانست داروهای اساسی و مواد اولیه کارخانه های پزشکی را تا پایان سال تامین کند.

وزیر بهداشت با اشاره به سفر سه ماه قبل خود در مناطق جنوبی استان کرمان گفت: به عنوان متولی سلامت،مشکل آب آشامیدنی را تا حصول نتیجه پیگیری می کنم.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها دروغ می گویند که در زمینه دارو تحریم وضع نکرده اند اظهار داشت: مدیران کشور به طور شبانه روز در تلاشند تا مشکلات ناشی از تحریم ها برطرف شود.

وزیر بهداشت که به نمایندگی از رییس جمهور به جیرفت سفر کرده بود گفت: در بخش کشاورزی باید با مصرف بهینه از مشکلات آینده جلوگیری و درباره فضاهای ورزشی نیز در کوتاه ترین زمان ممکن، این کمبودها پیگیری می شود.

نمکی درباره امهال وام های کشاورزی مردم نیز گفت: موضوع را به رییس بانک مرکزی اعلام می کنم تا این مشکل نیز برطرف شود و برای مقابله با آفات کشاورزی طرح ضربتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 97درصد داروی کشور در داخل کشور

تولید 97درصد داروی کشور در داخل کشور