مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 16:302019-11-11ورزشي

استقبال مسئولان مهریز از دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی+ تصاویر


باحضور جمعی از مردم و مسئولین، مراسم استقبال از دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ورزشگاه شهید محصل شهرستان مهریز برگزار شد.

- استقبال مسئولان مهریز از دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی+ تصاویر باحضور جمعی از مردم و مسئولین، مراسم استقبال از دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ورزشگاه شهید محصل شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، عصر امروز، آیین استقبال از حمید بهزادپور، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در ورزشگاه شهید محصل شهرستان مهریز با حضور مسئولین شهرستان و مردم ورزش دوست این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، با تاج گل از حمید بهزادپور در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مقابل تیم امارات در رقابت های جام بین قاره ای و راه یافتن به فینال تجلیل شد.

برخی مسئولین از جمله، فرماندار مهریز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و اعضای شورای شهر شهرستان مهریز همچنین هدایایی به این قهرمان اعطا کردند.

رییس هیئت فوتبال شهرستان مهریز نیز ضمن تبریک این پیروزی، قول مساعد داد مادامی که حمید بهزادپور در تیم ملی حضور دارد، ماهانه یک میلیون تومان به وی اهدا کند.

حمید بهزاد پور در این چند سال اخیر علاوه بر کسب افتخارات کشوری در عرصه بین المللی نیز خوش درخشیده است و دستکش طلای رقابت های بلاروس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مسئولان مهریز از دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی+ تصاویر

استقبال مسئولان مهریز از دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی+ تصاویر