مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:142019-11-11سياسي

100 هزار تن خرمای شرق استان کرمان از بین رفت


نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر گفت: بین 80 تا 100 هزار تن از خرمای منطقه به دلیل خشکیدگی از بین رفت و این مشکل علیرغم پیگیری های متعدد در هیات دولت مطرح نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله نیکزادی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شرق استان کرمان با حضور رییس سازمان محیط زیست، اظهار داشت: جمعیت ما با جنوب استان کرمان تفاوت زیادی ندارد اما با توجه به استقرار ادارات کل در جنوب اعتبارات زیادی به آن منطقه اختصاص می یابد.

وی خواستار اختصاص اعتبار ویژه برای رفع عقب ماندگی های شرق استان شد و گفت: ما استفاده زیادی از داشته های بخش گردشگری نمی بریم و نیاز به مدیریت لازم است.

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سالانه 80 میلیون مترمکعب از آب این منطقه هدر می رود و علیرغم کمبود آب در هر ثانیه یک هزار و 500 لیتر آب در کانال های فرسوده زیر دست سد نساء از بین می رود.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس در ادامه با بیان اینکه ما ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال در ارگ جدید بم داریم که به دلیل نبود سرمایه و منابع مالی با اخراج و تعدیل نیرو مواجه است، با اخراج این نیروها ما با مشکلات امنیتی مواجه خواهیم شد که باید چاره ای اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار تن خرمای شرق استان کرمان از بین رفت

100 هزار تن خرمای شرق استان کرمان از بین رفت