مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 04:332019-11-12اقتصادي

استفاده بیش از 30 هزار کشاورز آذربایجان شرقی از توصیه های هواشناسی کشاورزی


مدیر کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: استفاده بیش از 30 هزار کاربر کشاورز استان آذربایجان شرقی از توصیه های هواشناسی کشاورزی در سال زراعی 98-97 باعث افزایش تولید در منطقه شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: استفاده بیش از 30 هزار کاربر کشاورز استان آذربایجان شرقی از توصیه های هواشناسی کشاورزی در سال زراعی 98-97 باعث افزایش تولید در منطقه شده است.

علی دولتی مهر افزود: این اداره کل با کشاورزان منطقه در راستای توصیه های هواشناسی کاربردی(تهک) همکاری می کند.

وی افزود: امروزه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و با توجه به توصیه های هواشناسی کشاورزی در سال زراعی 98-97 میزان ارزش افزوده خدمات و توصیه های هواشناسی کشاورزی به ارزش بیش از 160 میلیارد ریال توسط سازمان جهادکشاورزی استان برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: با اعتمادی که هواشناسی استان در میان کشاورزان به دست آورده و از اطلاعات هواشناسی بعه نوان یک نهاده موثر در بخش کشاورزی استفاده می شود، کاهش هزینه تولید و افزایش راندمان محصولات زراعی و باغی کشاورزان حاصل می شود.

دولتی مهر افزود: با توجه به شروع بارش به موقع در اکثرمناطق استان در سال زراعی 99-98 امیدواریم در سال زراعی جاری با ارائه خدمات بیشتر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بیش از 30 هزار کشاورز آذربایجان شرقی از توصیه های هواشناسی کشاورزی

استفاده بیش از 30 هزار کشاورز آذربایجان شرقی از توصیه های هواشناسی کشاورزی