مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:132019-11-12اقتصادي

برنج کشت دوم سمی و سرطان زا است


کشت دوم و درآمد اقتصادی یا کشت دوم و دروی سرطان دو قطبی موجود در جامعه علمی و اقتصادی که هنوز هم برای آن پاسخ مشخصی یافت نشده است از طرفی مسئولان به ترویج کشت دوم و حتی در برخی نقاط سوم می پردازند و البته به دلایل شرایط جوی مدتی است با اغماض برخورد می کنند .

- ایسنا/مازندران کشت دوم و درآمد اقتصادی یا کشت دوم و دروی سرطان دو قطبی موجود در جامعه علمی و اقتصادی که هنوز هم برای آن پاسخ مشخصی یافت نشده است از طرفی مسئولان به ترویج کشت دوم و حتی در برخی نقاط سوم می پردازند و البته به دلایل شرایط جوی مدتی است با اغماض برخورد می کنند و از سویی دیگر اساتید دانشگاه و متخصصان علم کشاورزی این کشت را راهی برای تسریع در بیماری های مختلف گوارشی و انواع سرطان ها می دانند.

اینکه برنج به عنوان یکی از استراتژیک ترین ماده غذایی برای کشور و به ویژه مازندران محسوب می شود شکی نیست، اما سوال اینجا است که کدام یک در اولویت قرار دارد؛ امنیت غذایی یا بازده محصول.

کشت دوم 100 درصد آلودگی بالایی دارد سیدرضا اسماعیل زاده رییس پژوهشکده صنایع غذایی مازندران در این باره به ایسنا می گوید برنجی که در برداشت اولیه، به دست می آید سالم و دارای امنیت غذایی بالایی است و تولید درست برنج کشت دوم، بعد از برداشت اولیه صورت می گیرد زمانی که باقیمانده شلتوک در زمین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج کشت دوم سمی و سرطان زا است

برنج کشت دوم سمی و سرطان زا است