مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:382019-11-12اقتصادي

در چهارباغ چه خبر است؟


مدیر محور چهارباغ، درباره گلدان های بزرگ و سیاه رنگِ جانمایی شده در پیاده راه، برچیده شدن بخشی از سنگفرش های محدوده حوض خرگاه، زمان اتمام پروژه صفوی سازی محور میانی و همچنین، - ایسنا/اصفهان مدیر محور چهارباغ، درباره گلدان های بزرگ و سیاه رنگِ جانمایی شده در پیاده راه، برچیده شدن بخشی از سنگفرش های محدوده حوض خرگاه، زمان اتمام پروژه صفوی سازی محور میانی و همچنین، دیگر طرح هایی که قرار است در چهارباغ عباسی اجرا شود، توضیحاتی را بیان کرد.

سعید سهرابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وقتی به مغازه دارهای چهارباغ اجازه داده شد که میز و صندلی های خود را از مغازه بیرون بگذارند، هم از سوی آن ها و هم از سوی شهروندان بازخورد خوبی داشت اما به مرور بی نظمی عجیبی بر آن فضا حاکم شد.

وی ادامه داد: مغازه دارها یا مشتریان، مدام این میز و صندلی ها را حرکت می دادند و دنبال سایه می گشتند و نقدهای زیادی از سوی شهروندان و مدیران به خاطر همین بی نظمی به ما وارد شد.

تذکرهای داده شده به مغازه داران نیز بی فایده بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم میز و صندلی ها را با گلدان، محصور کنیم.

مدیر محور چهارباغ تصریح کرد: در همه جای دنیا مغازه دارانی که اجازه بیرون گذاشتن میز و صندلی را از سوی شهرداری ها کسب کرده اند، ملزم به محصور کردن این صندلی ها شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چهارباغ چه خبر است؟

در چهارباغ چه خبر است؟