مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:362019-11-12اجتماعي

بستر مناسب برای مشارکت والدین درفعالیت مدارس ایجاد شود


مدیر کل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: مسؤولان و مدیران باید بستر مناسب برای مشارکت حداکثری والدین در فعالیت های آموزشی، تربیتی و پرورشی مدارس ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نورعلی عباسپور صبح امروز در مراسم تجلیل از انجمن های برتر اولیاء و مربیان مدارس اظهار داشت: باید به سمتی هدف گذاری و برنامه ریزی کنیم که ارتباط بین مدرسه و خانواده بیش از پیش پررنگ تر دیده شود.

وی افزود: در صورتی حضور والدین در مدارس اثر بخش خواهد بود که رابطه والدین با مدرسه یک رابطه کیفی باشد و نگاه کمیتی به مشارکت والدین در فعالیت های مدارس نمی تواند ما را به اهداف سند تحول نظام آموزش و پرورش امیدوار سازد.

عباسپور با بیان اینکه در ارتباط و تعامل مطلوب، تربیت معنا پیدا می کند، اظهار داشت: زیر ساخت اصلی تربیت در خانواده و مدرسه نهادینه و تشکیل می شود ولی تربیت یک فعالیت جمعی است که فراتر از خانواده و مدرسه، بلکه نیازمند مشارکت همه حوزه ها و نهادهای یک جامعه است.

مدیر کل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند که برای تربیت مطلوب آنها باید وقت گذاشت و اگر خانواده ها وقت کافی را در راستای تربیت فرزندان در دوره کودکی و نوجوانی اختصاص ندهند، فرزندان آنها در آینده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر مناسب برای مشارکت والدین درفعالیت مدارس ایجاد شود

بستر مناسب برای مشارکت والدین درفعالیت مدارس ایجاد شود