مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:052019-11-12اقتصادي

عراق برای خرید شلتوک خوزستان رغبت نشان نداده است


رییس انجمن برنج استان خوزستان گفت: کشور عراق تاکنون برای خرید شلتوک خوزستان رغبت نشان نداده است و این امر شلتوک کاران را با مشکل مواجه می کند.

- محمد سواری در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: استان خوزستان سومین استان برنج کار کشور بعد از مازندران و گیلان است که تمامی کشاورزان برنج کار آن با عشق و علاقه پایه کار هستند و فعالیت خوبی دارند.

وی با اشاره به زیر کشت رفتن 210 هزار هکتار از اراضی خوزستان برای شلتوک بیان کرد: در حال حاضر حدود 630 هزار نفر در بخش برنج کاری فعال هستند.

سواری تصریح کرد: شهرهای مختلف استان خوزستان از شمال شرق و غرب گرفته تا جنوب و از جمله شهرهای دزفول، شوش، شوشتر، ایذه، اهواز، رامهرمز، رامشیر، سوسنگرد، کارون، حمیدیه و آبادان کشت شلتوک را انجام می دهند.

رییس انجمن برنج استان خوزستان در خصوص برنامه ریزی های انجام شده برای این میزان از کشت شلتوک در خوزستان گفت: بعد از خسارت های وارده سیل 98 به کشاورزان استان خوزستان و از بین رفتن محصولات کشت زمستانه آنها در بهار سال جاری که امکان برداشت را از آنها گرفته بود، دستور منع و محدودیت کشت تابستانه از سوی استاندار خوزستان صادر شد و برای همین مردم و جوانان شهرهای مختلف استان با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری نسبت به کشت محصولات کشاورزی مختلف از جمله برنج اقدام کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق برای خرید شلتوک خوزستان رغبت نشان نداده است

عراق برای خرید شلتوک خوزستان رغبت نشان نداده است