مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:132019-11-12بين الملل

حضور ایران در دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی تاشکند+تصاویر


دومین نمایشگاه بین المللی دو سالانه هنرهای تجسمی «تاشکند» با عنوان «انسان- محیط- هنر- 2019» تا 15 نوامبر با حضور جمهوری اسلامی ایران در سالن مرکزی فرهنگستان هنر ازبکستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، دومین نمایشگاه بین المللی دو سالانه هنرهای تجسمی تاشکند با عنوان انسان- محیط- هنر- 2019 تا 15 نوامبر با حضور جمهوری اسلامی ایران در سالن مرکزی فرهنگستان هنر ازبکستان برگزار می شود.

امسال در این نمایشگاه بین المللی بیش از 20 هنرمند از 10 کشور خارجی از جمله جمهوری اسلامی ایران، ایتالیا، انگلستان، آلمان، کره جنوبی، ژاپن، بنگلادش، روسیه، آذربایجان، قزاقستان و تاجیکستان، از ازبکستان بیش از 100 هنرمند شرکت می کنند.

رییس فرهنگستان هنر ازبکستان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه هنر در چارچوب سال سرمایه گذاری های فعال و توسعه اجتماعی برگزار می شود.

اکمل نور افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش هنر نقاشی و صنایع دستی، تحکیم ریشه های دوستی و همکاری های متقابل بین مردم مختلف از طریق حفظ سنن ملی، نمایش صنایع دستی به مردم و جامعه جهانی و احیای سنن ملی می باشد.

رییس فرهنگستان هنر ازبکستان در پایان تاکید کرد: امیدوارم که نمایشگاه بین المللی تاشکند فرصت مناسبی برای تبادل تجربیات بین نسل های بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی تاشکند+تصاویر

حضور ایران در دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی تاشکند+تصاویر