مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-12اجتماعي

از نبود آمار دقیق کارتن خوابها تا پهنه بندی مراکز نگهداری زنان آسیب دیده


رییس سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از شناسایی محل های جدید برای توسعه گرمخانه های شهر تهران خبر داد و گفت: در شب های سرد زمستان نباید زنان کارتن خواب و آسیب دیده را فراموش کرد.

- در بازدید خبرنگاران از مراکز نگهداری زنان آسیب دیده تهران مطرح شد از نبود آمار دقیق کارتن خوابها تا پهنه بندی مراکز نگهداری زنان آسیب دیده رییس سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از شناسایی محل های جدید برای توسعه گرمخانه های شهر تهران خبر داد و گفت: در شب های سرد زمستان نباید زنان کارتن خواب و آسیب دیده را فراموش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته مالک حسینی رییس سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، به همراه جمعی از خبرنگاران از مراکز نگهداری زنان آسیب دیده بازدید کرد و با بیان این که همیشه با سرد شدن هوا موضوع گرمخانه های مردان مورد توجه قرار می گیرد، گفت: این بار در این بازدید شبانه محوریت را زنان آسیب دیده قرار دادیم و از مراکز نگهداری آنها بازدید خواهیم کرد.

حسینی در بازدید خبرنگاران از مرکز نگهداری مادر و کودک واقع در منطقه 15 با بیان این که برخی از زنان آسیب دیده دارای کودکانی هستند که ما در فرایند برنامه ریزی به این کودکان نیز توجه کرده ایم، گفت: برخی از کودکان بنا به صلاحدید مقام قضایی از مادر آسیب دیده جدا و تحویل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نبود آمار دقیق کارتن خوابها تا پهنه بندی مراکز نگهداری زنان آسیب دیده

از نبود آمار دقیق کارتن خوابها تا پهنه بندی مراکز نگهداری زنان آسیب دیده