مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:412019-11-12فرهنگي

9 فیلم ایرانی مسافر جشنواره ی تالین شدند


فهرست فیلم های بیست و سومین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین با حضور 9 فیلم ایرانی کوتاه و بلند در بخش های مختلف این رویداد سینمایی اعلام شد.

- فهرست فیلم های بیست و سومین جشنواره فیلم "شب های سیاه تالین" با حضور 9 فیلم ایرانی کوتاه و بلند در بخش های مختلف این رویداد سینمایی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه رسمی جشنواره تالین 2019 خواهد بود و دو فیلم متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی و سرخپوست از نیما جاویدی نیز در بخش امواج جاری این رویداد سینمایی به روی پرده می روند و مسخره باز همایون غنی زاده هم در بخش غیررقابتی نمایش خواهد داشت.

آواز گنجشک به کارگردانی فرزانه امیدوارنیا، مثل بچه آدم ساخته آرین وزیر دفتری، شهربازی ساخته کاوه مظاهری و انیمیشن آقای گوزن از مجتبی موسوی نیز در بخش فیلم های کوتاه جشنواره تالین حضور دارند و فیلم جهان با من برقص ساخته سروش صحت در اولین نمایش بین المللی خود در بخش رقابتی فیلم های اول این جشنواره سینمایی حضور خواهد داشت.

بیست و سومین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین از تاریخ 15 نوامبر تا اول دسامبر (24 آبان) تا 10 آذر ماه در استونی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 فیلم ایرانی مسافر جشنواره ی تالین شدند

9 فیلم ایرانی مسافر جشنواره ی تالین شدند