مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:032019-11-12ورزشي

شورش فرامرزی رییس جدید هیات شطرنج کرمانشاه شد


اعضای مجمع انتخابات هیات شطرنج استان کرمانشاه شورش فرامرزی را برای مدت چهار سال بعنوان رییس جدید این هیات انتخاب کردند.

- ایسنا/کرمانشاه اعضای مجمع انتخابات هیات شطرنج استان کرمانشاه شورش فرامرزی را برای مدت چهار سال بعنوان رییس جدید این هیات انتخاب کردند.

مجمع انتخابات ریاست هیات شطرنج استان کرمانشاه با حضور رییس فدارسیون و مسئولان ورزش استان، ظهر امروز(21 آبان) در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد و شورش فرامرزی در رقابتی فشرده با سعید گل افروزی توانست اکثریت آراء اعضا مجمع را بدست آورد و برای مدت چهارسال رییس این هیات شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مجمع آرش شاهمرادی، شورش فرامرزی، سعید گل افروزی و حامد مقدسی چهار کاندیدای احراز پست ریاست هیات شطرنج استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام انصراف آرش شاهمرادی به نفع سعید گل افروزی و حامد مقدسی به نفع شورش فرامزی، رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدای باقی مانده (شورش فرامزی و سعید گل افروزی) انجام گرفت و در نهایت شورش فرامرزی با کسب 9 رای موافق از مجموع 17 رای ماخوذه برای مدت چهارسال سکاندار هیات شطرنج استان کرمانشاه شد.

رییس جدید هیات شطرنج استان کرمانشاه در این مجمع به تشریح مهمترین برنامه های پیش روی خود برای چهارسال آینده شطرنج کرمانشاه پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورش فرامرزی رییس جدید هیات شطرنج کرمانشاه شد

شورش فرامرزی رییس جدید هیات شطرنج کرمانشاه شد