مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:422019-11-12اقتصادي

بررسی 13 طرح عمرانی و اشتغالزا در چرام


جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان چرام، به منظور رفع موانع طرح های مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی با حضور معاون هماهنگی و اقتصادی استاندار، - مسئولان استانی و شهرستانی در چرام برگزارشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون هماهنگی و اقتصادی استان در این جلسه که در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام برگزار شد گفت: تمامی موانع این 13 طرح با حضور کارشناسان، پیمانکاران، مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل بررسی و اقدامات لازم به منظور ادامه فعالیت آنها انجام شد.

حشمت الله صمیمی دوست افزود: با هدف بررسی و حل مشکلات اقتصادی در شهرستان های استان به ویژه مناطق محروم، با حضور تمامی مدیران دستگاه های اقتصادی، بانکها و موسسات مالی ، پیرامون حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدامات اساسی انجام می شود.

وی ادامه داد: حدود 13 طرح و واحد صنعتی در شهرستان چرام، از جمله طرح فسفات، شهرک صنعتی، کارخانه آسفالت، تولید شن و ماسه، طرح آب معدنی خیمند، کارخانه آرد و سیلوی ذخیره گندم، کارخانه تولید پوشال و چندین طرح دیگر مورد بررسی قرار گرفت و با ارائه تسهیلات جدید، رفع موانع و معارضات اجتماعی و پرداخت بدهی ها دوباره به چرخه تولید و خدمت رسانی بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 13 طرح عمرانی و اشتغالزا در چرام

بررسی 13 طرح عمرانی و اشتغالزا در چرام