مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-12سياسي

نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 انتخاب شد


دور دوم انتخابات تعیین نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی، با حضور جمعی از دبیران کل احزاب استانی برگزار شد.

- نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 انتخاب شد دور دوم انتخابات تعیین نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی، با حضور جمعی از دبیران کل احزاب استانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید ملانوری مدیر کل سیاسی وزارت کشور و در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه به درخواست دبیران کل احزاب استانی، انتخابات از بعدازظهر به صبح موکول شد تا دبیران کل احزاب استانی راحت تر در این انتخابات حضور یابند، گفت: انتخابات تعیین نماینده احزاب استانی به دلیل به حدنصاب نرسیدن شرکت کنندگان به دور دوم کشیده شد که براساس قانون دور دوم این انتخابات در فاصله 20 روزه قانونی امروز برگزار می شود.

در دور دوم این انتخابات حدنصاب ملاک نیست و با حضور هر تعداد از دبیران کل احزاب انتخابات برگزار می شود و نماینده منتخب به مدت دوسال عضو کمیسیون ماده 10 خواهد بود.

وی در ادامه اظهارکرد: امروز از میان 33 حزب استانی قانونی فعال در کشور، 16 حزب حاضر هستند و براین اساس پیروز این رقابت باید نصف به اضافه یک رای را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 انتخاب شد

نماینده دبیران کل احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 انتخاب شد