مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:042019-11-12فرهنگي

نامزدهای جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی


نامزدهای ششمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی در بخش های افراد، گروه ها، نشان استمرار، بین الملل، معلمان، امامان جماعت، مشاغل و اصناف، - کتابفروش ها، کتابدارها، دانش آموزان، پژوهشگران، مروجان الکترونیکی و فضای مجازی، و نگاه ویژه معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی رویدادهای ترویج کتابخوانی، ششمین دوره این جشنواره با اعلام فراخوان آن در تیرماه امسال شروع به کار کرد.

پس از ارسال آثار افراد و گروه های متقاضی شرکت در این جشنواره 987 اثر و پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و طی دو مرحله داوری 61 نامزد راه یافته به مرحله نهایی در بخش های مختلف مشخص شدند.

نامزدهای بخش گروه ها و نهادها به این شرح است: طرح بامداد کتابخانه ها شهلا افتخاری از تهران، دبستان دخترانه سما، ریحانه تدین از خراسان رضوی شهرستان نیشابور، موسسه فرهنگی و هنری همیاری آیندگان مهر ایرانیان، زهرا بشیری از شهر ساری، تور کتاب شاخه شیراز، حمیرا رحیمی از تهران، محمد سقایت از استان فارس شهر لارستان، انجمن ترویج کتابخوانی پارسیان در هرمزگان شهر پارسیان، مهدی نوروز از خراسان رضوی شهر نیشابور، به ثمر از استان یزد شهر میبد.

همچنین نامزدهای بخش افراد به این شرح اند: نسیم یوسفی از آذربایجان شرقی شهر تبریز، فریده قاسمی از استان هرمزگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی

نامزدهای جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی