مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:572019-11-12اقتصادي

نشست تخصصی راهکارهای بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی


چارچوب فضای کسب و کار امروز دنیا بازاریابی است چرا که همه چیز باید بر مبنای بازار و نیاز مشتری تولید شود.

- مرکز قزوین، مشاور اتاق بازرگانی در نشست تخصصی راهکار های بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی گفت: امروز دیگر تنها شرط موفقیت در کسب و کار کیفیت نیست بلکه علاوه بر کیفیت، بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمود استقلال افزود: خدمات پس از فروش، حین فروش و پیش از فروش از جمله عناصری است که در ایران کمتر به ان توجه شده و اگر مورد توجه قرار گیرد ارزش آفرینی ایجاد می کند.

وی با اشاره به اهمیت برندسازی هم گفت: فعالیت در راستای بازاریابی فرد به فرد و ایجاد امکان تجربه شخصی از دیگر مواردی است که باید علاوه بر تبلیغ و ترویج برندسازی به آن توجه شود.

کارشناس مسئول بسته بندی، برند سازی و تجاری سازی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هم گفت: به طور کلی 20 درصد محصولات صنایع دستی کشور نیاز به بسته بندی دارد که شامل 295 رشته و 18 گروه است.

رحمانی افزود: برای آموزش بسته بندی درخواست مجوز شده تا افراد بتوانند در آن به عنوان رشته ای مجزا فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی راهکارهای بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی

نشست تخصصی راهکارهای بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی