نشست تخصصی راهکارهای بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستیچارچوب فضای کسب و کار امروز دنیا بازاریابی است چرا که همه چیز باید بر مبنای بازار و نیاز مشتری تولید شود. - مرکز قزوین، مشاور اتاق بازرگانی در نشست تخصصی راهکار های بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی گفت: امروز دیگر تنها شرط موفقیت در کسب و کار کیفیت نیست بلکه علاوه بر کیفیت، بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است. محمود استقلال افزود: خدمات پس از فروش، حین فروش و پیش از فروش از جمله عناصری است که در ایران کمتر به ان توجه شده و اگر مورد توجه قرار گیرد ارزش آفرینی ایجاد می کند. وی با اشاره به اهمیت برندسازی هم گفت: فعالیت در راستای بازاریابی فرد به فرد و ایجاد امکان تجربه شخصی از دیگر مواردی است که باید علاوه بر تبلیغ و ترویج برندسازی به آن توجه شود. کارشناس مسئول بسته بندی، برند سازی و تجاری سازی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هم گفت: به طور کلی 20 درصد محصولات صنایع دستی کشور نیاز به بسته بندی دارد که شامل 295 رشته و 18 گروه است. رحمانی افزود: برای آموزش بسته بندی درخواست مجوز شده تا افراد بتوانند در آن به عنوان رشته ای مجزا فعالیت کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |