مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:302019-11-12فناوري

49 اپلیکیشن اندرویدی به بدافزار آلوده اند!


کارشناسان TrendMicro مدعی شدند که 49 اپلیکیشن موجود در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور به بدافزار آلوده شده و توسط میلیون ها کاربر دانلود و نصب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر که حملات سایبری و بدافزاری رشد و افزایش بی سابقه ای پیدا کرده است، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری با تحقیقات و بررسی های خود در تلاشند تا آسیب پذیری و مشکلات امنیتی موجود در اپلیکیشن های مختلف را کشف کرده و با اطلاع رسانی در رسانه های خبری، علاوه بر آگاهی دادن به کاربران، از شرکت های مسئول و توسعه دهنده اپلیکیشن های مربوطه بخواهند هرچه سریعتر به حذف آنها اقدام کرده و یا در صورت امکان، به برطرف کردن مشکلات امنیتی به وجود آمده بپردازند.

حالا به تازگی کارشناسان و متخصصان امنیت سایبری TrendMicro اعلام کرده اند که 49 اپلیکیشن در حوزه های بازی و عکاسی به بدافزارهای خطرناکی آلوده شده اند که همه آنها بر روی پلت فرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور موجود و قابل دسترس بوده و برآورد شده است که حداقل بر روی 3 میلیون دستگاه دریافت، دانلود و نصب شده است.

بر اساس گزارش وب سایت gizchina، از آنجایی که امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی کاربران در سال های اخیر اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده و از طرفی دیگر، نفوذ و هجوم هکرها برای انتشار بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 اپلیکیشن اندرویدی به بدافزار آلوده اند!

49 اپلیکیشن اندرویدی به بدافزار آلوده اند!