مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-12پزشكي

14 پروژه بهداشتی درمانی در اسدآباد در دست اجراست


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد اعلام کرد: در حال حاضر 14 پروژه عمرانی بهداشتی، درمانی در این شهرستان با اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال فعال بوده و در دست اجراست.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد اعلام کرد: در حال حاضر 14 پروژه عمرانی بهداشتی، درمانی در این شهرستان با اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال فعال بوده و در دست اجراست.

دکتر بهنام رضا مخصوصی امروز در جمع خبرنگاران، ساختمان ام آر آی، هتلینگ بیمارستان، هتلینگ بخش اطفال، پروژه ملت، پروژه مراکز بهداشتی روستایی، محوطه سازی بیمارستان قائم(عج) و ساختمان دانشکده پرستاری را از جمله پروژه های بهداشتی درمانی در دست اجرای این شهرستان برشمرد و افزود: عملیات اجرایی پروژه دانشکده پرستاری شهرستان شهریور سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است که در تلاش هستیم تا سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

این طرح دارای 70 میلیارد ریال اعتبار نقدی بوده و برای تکمیل به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی از بهره برداری هتلینگ بخش اطفال بیمارستان قائم(عج) ظرف دو روز آینده خبر داد و با بیان اینکه به زودی بخش هتلینگ پست پارتوم -مراقبت های بعد از زایمان- بیمارستان قائم(عج) نیز کلید می خورد، اظهار کرد: تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پروژه بهداشتی درمانی در اسدآباد در دست اجراست

14 پروژه بهداشتی درمانی در اسدآباد در دست اجراست