مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:532019-11-12اقتصادي

550 فرهنگی اسدآبادی صاحبخانه می شوند


واگذاری زمین مسکن فرهنگیان اسدآبادی باید ویژه پیگیری شود و امسال سرانجام پس از 18 سال به عنوان یک تکلیف چندساله به سرانجام برسد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: واگذاری زمین مسکن فرهنگیان اسدآبادی باید ویژه پیگیری شود و امسال سرانجام پس از 18 سال به عنوان یک تکلیف چندساله به سرانجام برسد.

مجید درویشی امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: تعاونی مسکن به طور مستقیم در حال پیگیری زمین فرهنگیان شهرستان بوده و ما و آموزش و پرورش نیز پیگیر امر هستیم و برای مسکن فرهنگیان پنج هکتار زمین برای واگذاری آماده بوده و باید 13 هکتار دیگر هم آماده شود تا پاسخگوی 550 نفر از فرهنگیان این شهرستان سرانجام پس از 18 سال انتظار باشیم و فرهنگیان بتوانند بعد از این مدت انتظار به حق خود برسند.

وی همچنین از افتتاح درمانگاه فرهنگیان این شهرستان در هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه استخر شنای فرهنگیان و کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی در حال حاضر فعال و در دست اجرا بوده که این پروژه ها تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

درویشی در ادامه با اشاره به انتخابات امسال اظهار کرد: از مدیر آموزش و پرورش و معاونان و مدیران مدارس می خواهیم تا دانش آموزان به ویژه رأی اولی ها را برای شرکت و حضور حداکثری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 فرهنگی اسدآبادی صاحبخانه می شوند

550 فرهنگی اسدآبادی صاحبخانه می شوند