مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:112019-11-12اجتماعي

توصیه ابتکار به دانش آموزان برای حفاظت از ذهن در برابر فضای مجازی


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: در راستای طرح گفت وگوی بین نسلی مهارت استفاده از اینترنت و فضای مجازی مهم است و به دلیل آسیب های فضای مجازی باید مهارت حفاظت از ذهن و فکر خود را کسب کنیم.

- توصیه "ابتکار" به دانش آموزان برای حفاظت از ذهن در برابر فضای مجازی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: در راستای طرح گفت وگوی بین نسلی مهارت استفاده از اینترنت و فضای مجازی مهم است و به دلیل آسیب های فضای مجازی باید مهارت حفاظت از ذهن و فکر خود را کسب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در نشست با دانش آموزان آذربایجان شرقی با عنوان گفت وگوی بین نسلی، اظهار کرد: موضوع گفت وگو و مهارت های زندگی در مباحث مرتبط با آموزش وپرورش بسیار مطرح می شود.

وی پرورش را پرداختن به مهارت هایی تعریف کرد که بتواند زندگی خوبی برای ما رقم بزند و گفت: یکی از ابعاد مهم گفت وگوی بین نسلی فکر کردن، چگونه فکر کردن، چگونه اندیشیدن، چگونه پرسش کردن، مسئله یابی و تفکر نقادانه تعریف می شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور خاطرنشان کرد: اندیشیدن مورد تأکید تعالیم دینی ما است و بارها در قرآن به صورت مکرر تأکید شده که در خلقت انسان، طبیعت و نشانه های خدا تفکرکنیم تا ابزاری داشته باشیم که بتوانیم انسان های موفقی باشیم تا خود، خانواده و جامعه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ابتکار به دانش آموزان برای حفاظت از ذهن در برابر فضای مجازی

توصیه ابتکار به دانش آموزان برای حفاظت از ذهن در برابر فضای مجازی