مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-12اقتصادي

تهاتر می تواند مشکل ارزی بازرگانان گلستانی با قزاقستان را حل کند


رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: تهاتر و تبادل کالا با کالا می تواند مشکلات ارزی بازرگانان گلستانی در تجارت با قزاقستان را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مختار مهاجر عصر سه شنبه مجمع تجاری قزاقستان و ایران در زمینه همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری که به میزبانی اتاق بازرگانی گرگان در حاشیه برگزاری جشنواره بین المللی اقوام برگزار شد، اظهار کرد: در سال های گذشته استان گلستان روی اصلاح نژاد درختان و محصولات کشاورزی سرمایه گذاری خوبی انجام داده است و هم اکنون تولیدات کشاورزی این استان با بزرگ ترین تولید کنندگان دنیا رقابت می کند.

وی افزود: در گذشته در تولید محصولات باغی دارای نقاط ضعفی بوده ایم که هم اکنون این نقاط را برطرف کرده ایم.

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان ادامه داد: در گذشته در گلستان فقط یک فصل هلو تولید می شد اما با اصلاحات نزاد انجام شده هم اکنون این محصول را در بازه زمانی 45، 75، 90،120 و 140 روزه تولید می کنیم.

وی اضافه کرد: داشتن تولیدات و بازار دائمی و نیاز نداشتن به سردخانه برای بازرگان قابل توجه است و می تواند به توسعه تجارت منجر شود.

مهاجر به ظرفیت های تجاری گلستان و قزاقستان اشاره و بیان کرد: محصولات کشاورزی گلستان در قزاقستان بازار خوبی دارد و تبادل کالا به کالا و تهاتر می تواند مشکلات ارزی تجار و بازرگانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر می تواند مشکل ارزی بازرگانان گلستانی با قزاقستان را حل کند

تهاتر می تواند مشکل ارزی بازرگانان گلستانی با قزاقستان را حل کند