مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:532019-11-12اقتصادي

مراودات تجاری گلستان با قزاقستان افزایش می یابد


رییس صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سالجاری مراودات تجاری استان گلستان با قزاقستان کاهش یافته و تلاش داریم با حل محدودیت های ارتباطی شاهد افزایش تجارت با قزاقستان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین طلوعیان عصر سه شنبه مجمع تجاری قزاقستان و ایران در زمینه همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری که به میزبانی اتاق بازرگانی گرگان در حاشیه برگزاری جشنواره بین المللی اقوام برگزار شد، اظهار کرد: قزاقستان کشور مهم و ثروتمندی است و دارای مواد معدنی و اولیه زیادی است که می تواند به توسعه صنعت و معدن و صنایع وابسته به کشاورزی منجر شود.

وی افزود: گلستان می تواند از ظرفیت های معدنی و مواد اولیه قزاقستان در حوزه صنعت و کشاورزی استفاده کند.

رییس صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در گذشته مراودات تجاری گلستان و قزاقستان در شرایط ایده آلی قرار داشت اما در سالجاری حجم مبادلات کم شد.

وی اضافه کرد: ظرفیت های معدنی و کشاورزی قزاقستان و همسایگی آن با گلستان فرصت مناسبی است که باید از آن بهره ببریم و در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی و صنایع معدنی گام برداشته و ظرفیت های جدیدی ایجاد کنیم.

طلوعیان تصریح کرد: تلاش داریم محدودیت های ارتباطی با قزاقستان را حل کنیم چراکه حل محدودیت های ارتباطی می تواند زمینه ساز توسعه تجارت با این کشور باشد و به جایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات تجاری گلستان با قزاقستان افزایش می یابد

مراودات تجاری گلستان با قزاقستان افزایش می یابد