مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:212019-11-12اقتصادي

رفع موانع اقتصادی 13 طرح عمرانی در شهرستان چرام


جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان چرام، به منظور رفع موانع طرح های مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهر چرام برگزارشد.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی و اقتصادی استانداری این استان در جلسه کارگروه اشتغال که در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام برگزار شد گفت: موانع این 13 طرح با حضور کارشناسان، پیمانکاران، مدیران دستگاههای اجرایی و بانک های عامل بررسی و اقدامات لازم به منظور ادامه فعالیت این طرح ها انجام شد.

حشمت الله صمیمی دوست افزود: برای بررسی و حل مشکلات اقتصادی در شهرستان های استان به خصوص نقاط محروم، با حضور تمامی مدیران دستگاه های اقتصادی، بانکها و موسسات مالی، پیرامون رفع مشکلات واحدهای تولیدی اقدامات اساسی انجام می شود.

صمیمی دوست اضافه کرد: حدود 13 طرح و واحد صنعتی در شهرستان چرام، از جمله؛ طرح فسفات چرام، شهرک صنعتی، کارخانه آسفالت، تولید شن و ماسه، طرح آب معدنی خیمند، کارخانه آرد و سیلوی ذخیره گندم، کارخانه تولید پوشال و چندین طرح دیگر مورد بررسی قرار گرفتند و با ارائه تسهیلات جدید، رفع موانع و معارضات اجتماعی و پرداخت بدهی ها به چرخه تولید و خدمت رسانی بازگشتند.

وی اشتغال در نظر گرفته شده برای کارخانه آهک هیدراته چرام در فاز اول را 120 نفر بیان کرد و افزود: با راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع اقتصادی 13 طرح عمرانی در شهرستان چرام

رفع موانع اقتصادی 13 طرح عمرانی در شهرستان چرام